Artikel Discover Benelux Magazine
Nieuwkoop nationaal en internationaal op de kaart
Dat Nieuwkoop en omgeving ook populair is onder buitenlandse toeristen weten we allang. We hoeven maar met de eigenaren van hotels en B&B's te spreken en we horen dat hun gasten voor een groot gedeelte uit het buitenland afkomstig zijn. Maar wat trekt hen nu zo hier? Daar hebben wij bij Nieuwkoop Marketing wel een idee over. Het is in de eerste plaats de ligging, midden tussen de grote steden, die onze regio een goede uitvalsbasis maakt voor toeristen die meerdere dagen hier verblijven. Maar als men dan eenmaal hier is, is men vaak verrast over hoe Hollands mooi en uniek het hier is. Ze hadden geen idee, terwijl we hen zoveel te bieden hebben!
Een uitgelezen promotiekans
Tijd om het verhaal over Nieuwkoop ook internationaal te gaan vertellen. In het Lifestyle & Inflight Magazine ‘Discover Benelux’ heeft Nieuwkoop Marketing een prachtig vier pagina's groot redactioneel artikel in de februari-editie verzorgd. ‘Bestemming Nieuwkoop’ wordt hiermee nationaal en internationaal op de kaart te gezet in de special ‘Discover the Netherlands in 2019, The Ultimate Destination’.
Het magazine blijft een maand lang circuleren op vluchten, in business lounges en in de Nederlandse ambassades. Passagiers op treffen het magazine met het verhaal over Nieuwkoop aan op vluchten en van KLM , Transavia, British Airways, Brussels Airlines en Luxair en op de luchthavens van Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Eindhoven, Brussel en Luxemburg.